Vad gör vi?

Ett sällskap där likasinnade kan träffas för att umgås och avnjuta goda drycker och mat. Det kommer att hållas provningar, föreläsningar, middagar och vingårdsbesök för att nämna några aktiviteter. Tips på drycker, recept, restauranger och barer.

söndag 6 september 2009

TACK CHRISTIAN!

Tack för välkomnandet! Skönt att äntligen komma med på klubbsidan. Närmare presentation av mej själv kommer snart att finnas tillgänglig men lite kort kan jag nämna att mina stora intressen är god mat och dryck i alla former vilket ju kan vara passande om man är medlem i en gourmet/gourmandförening. Jag delar mina intressen med min sambo Sofia vilket medför att matlagning och restaurangbesök upptar en stor del av min fritid.
Det blir mycket trevligt att träffa dom första medlemmarna på Rovers ölprovning i oktober. Antalet platser är ju begränsat men tjugo nya ansikten är väl vad man klarar av att minnas på en kväll. För vi använder väl inte spottkoppar?
Så, mitt första blogg-inlägg någonsin avklarat vilket känns skönt. Lite stelt, nervöst och trevande kanske men jag hoppas att det blir bättre nästa gång.

Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar