Vad gör vi?

Ett sällskap där likasinnade kan träffas för att umgås och avnjuta goda drycker och mat. Det kommer att hållas provningar, föreläsningar, middagar och vingårdsbesök för att nämna några aktiviteter. Tips på drycker, recept, restauranger och barer.

söndag 13 februari 2011

Nytt år nya möjligheter!

Hej alla glada Gourmander.
Styrelsen jobbar för att hitta nya tillställningar & provningar det kommande året, men det är många faktorer att ta hänsyn till för att det ska bli en så human prisbild som intresserar de flesta. Det mesta går att göra tillsammans för de som är lite extra intrsserade men det brukar ju kosta där efter. Ni är varmt välkomna med förslag vad vi ska göra ihop.

Jag skulle vilja ha in era mailadresser så att jag kan skicka information & även få tag på er. Ni kan maila mig på c.thoresson@live.se .

Nu är det ju även dags att förnya de flesta av era medlemskort. Nytt för året är att medlemskapet sträcker sig ett år från inbetalningen

I Frontview Magazine där Jonas, Anders & jag skriver om mat & dryck finns ett rykande färskt reportage om klubb Gourmand, är ni sugna på ett ex. hör av er till mig så skickar jag ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar