Vad gör vi?

Ett sällskap där likasinnade kan träffas för att umgås och avnjuta goda drycker och mat. Det kommer att hållas provningar, föreläsningar, middagar och vingårdsbesök för att nämna några aktiviteter. Tips på drycker, recept, restauranger och barer.

tisdag 28 september 2010

Vilken fest!

Tack alla som var med och firade tillsammans på Amerikabaren i lördags! Det verkade som om alla hade det väldigt trevligt. Jag och Christian är glada iallafall och Styrbjörn i baren var mer än nöjd. Han tyckte ni kunde dricka förvånansvärt mycket utan att bli stökiga!
De enda synpunkterna jag fått in var att quizmastrarna var lite tjötiga och komplicerade när frågorna ställdes. Men jag kan säga att det inte är så lätt att vara så intelligenta och konstnärliga som dom är och samtidigt förklara för enkelt folk. Men vi skall bättra oss till nästa kalas kan jag lova!
Tyvärr kunde ju inte vinAnders och hans make Claes inte närvara pga besök på gården men vi skall träffa Anders idag och gemensamt försöka få spika datum för ett bryggeribesök och en skumpaprovning innan jul.

Lite information: Bubblet var prosecco la robínía extra dry och osten till heter Délice d´Argental från Linnégatan. Starka kebabgurkan var köpt på Willys.
Och ja, när jag väl bloggar är det ofta sent om natten.

Vi syns snart hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar