Vad gör vi?

Ett sällskap där likasinnade kan träffas för att umgås och avnjuta goda drycker och mat. Det kommer att hållas provningar, föreläsningar, middagar och vingårdsbesök för att nämna några aktiviteter. Tips på drycker, recept, restauranger och barer.

torsdag 27 augusti 2009

Uppbyggnad av en gourmetklubb har startat

Då var klockan kvart över midnatt och jag ska lära mig att blogga för att komma igång med en träffpunkt för livsnjutare. Det är meningen att ett kontakt nät ska bildas där man kan dela med sig av sina erfarenheter av mat, dryck, hotell-, spa vistelser mm. Anordna träffar för middagar, provningar, aktiviteter och receptbyte med varann. Själv är mat och dryckupplevelser en livsstil för mig och tror att jag kan få med mig många på vägen. Jag är intresserad av andras idéer och åsikter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar